dijous, 12 de juny del 2014

Hem acabat!

Durant aquests dies hem estat realitzant el treball de recerca, un treball que per la meva part ha constat dels punts següents:
El primer punt i per on vaig començar va ser amb l'apartat de cinema. Un apartat que personalment em va agradar. Va ser una mica costós ja que constava de bastants seccions però tot i això el tema era interessant. Les pel·lícules que vaig analitzar van ser les següents:
-El llac blau: Potser va ser la que més em va costar ja que jo no havia vist la pel·lícula, però tot i això vaig trobar l'informació sense problema i ho vaig realitzar perfectament.
-La casa del llac: Tot i ser una pel·lícula que vaig veure i no em va agradar gaire ha sigut més fàcil. Al saber quina era he pogut prescindir una mica més de l'informació d'internet i redactar-ho amb els meus coneixements.
Aquest primer apartat m'ha agradat bastant.


En segon lloc m'ha tocat fer el tema de tradicions i costums juntament amb el meu company Victor Marin.
En aquest punt he tingut que explicar les llegendes següents:
-La llegenda del monstre del llac Ness
-La llegenda del monstre de Banyoles
Desconeixia l'historia tan de l'una com de l'altre. Ha estat bé per adonar-te que a prop tens histories mitològiques de les quals al menys has de tenir-ne noció.

Finalment, l'últim apartat que m'ha tocat ha estat formació i origens, el qual he fet juntament amb el Jin-Woo Fontinele. En aquest apartat he començat definint el mot llac i he seguit buscat els origens del diferents tipus que n'hi han.
Aquest apartat també era desconegut per mi,  no en sabia res dels origens i així he pogut ampliar els meus coneixements.

En general donaria una opinió positiva. Hem treballat i cooperat perfectament, portant una bona línia de treball i assolint els conceptes correctament. Aquí s'acaba el nostre treball i ens acomiadarem juntament amb la nostra etapa de l'ESO.
Fotografía del blog feta per Gemma Stapleton.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada