dijous, 12 de juny del 2014

Hem acabat!

Aquesta setmana, com ja sabreu, hem estat fent el Treball de Recerca.  El tema que ens va tocar va ser "Els llacs". 
A mi em van tocar el subtemes de context geogràfic, la literatura i el diccionari de lengües, que el compartia amb l'Ivan. 

Dins del context geogràfic hi havien tres apartats:

- Els llacs més grans del món
- Repartiment dels llacs per continents

En l'àmbit de la literatura vaig fer una biogràfia sobre l'escriptor Javier Reverte i vaig explicar el llibre "Colinas que arden, lagos de fuego".

I dins del diccionari de llengües hi havien quatre apartats, del quals jo en vaig fer dos. 

- L'etimologia de les paraules
- Diferents maneres d'anomenar els llacs en diferents idiomes 


A part, també, he treball al Pinterest, on he posat fotos relacionades amb tots els subtemes dels llacs. 

CONCLUSIÓ:

Fer aquest treball ha estat entretingut, però trobar alguna informació de vegades se'ns ha fet una mica complicat. Hem tingut sort de que ens hagi tocat el tema dels llacs, ja que hi havien altres temes que eren més difícils. 
Estic contenta d'haver acabat ja, i espero treure bona nota al treball. 


                                

Aquí podem veure la pàgina inicial del nostre bloc, que el podreu trobar a la pàgina web: http://elsllacstdr4t.blogspot.com.es/


                                 

I aquí tenim la imatge de la carpeta de fotos del nostre pinterest. Les podreu veure a la pàgina web: http://www.pinterest.com/paulaloquita/els-llacs/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada